- ثبت ارتباطات با مشتریان در مراحل مختلف بازاریابی، فروش و خدمات پس ار فروش
- ثبت ارتباطات سیستمی به صورت اتوماتیک مانند پیامک ، ارتباطات کالرآیدی و VOIP
- کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل بر اساس تعداد ارتباطات و نوع ارتباطات و نتیجه ارتباطات
- پیوست نمودن مستندات در پرونده هر ارتباط به صورت جداگانه در نرم افزار CRM
- نمایش پیگیریهای امروز، پیگیریهای آتی و پیگیریهای باز crm
CRM ابری با CRM محلی چه تفاوتی دارد؟
برای انتخاب بهترین نرم افزار crm فارسی چه ویژگی هایی در نظر می گیرید؟
ارتباطات ,پیگیریهای ,مشتریان ,crm ,سوابق ,صورت , ثبت ارتباطات ,ارتباطات و ,به صورت ,ارتباطات مشتریان ,و ارتباطات
درباره این سایت